Dagens problem

"Jag har kommit på att jag älskar analsex! 
Varje gång vi har sex tar jag initiativet till analsex. Vilket hon aldrig går med på, men jag tänker att någon gång borde hon gå med på det så jag fortsätter fråga.
Till saken hör också att jag är relativt liten så hon kan inte tycka att det gör ont, eller?
Ibland föreslår jag en kväll med BARA analsex och om jag inte får det får hon inte använda vibratorn, som är det enda hon kan komma med.
Tycker det börjar bli irriterande att alltid bli nekad. Tycker hon inte om mig längre? Är jag inte lika het som förut? Eller gör hon det här bara för att jävlas?

Det som stör mig också är att hon aldrig kan komma utan hjälpmedel. Och så fort vibratorn kommer fram går det jäkligt fort. Tänder hon inte ens på vaginalt samlag längre? Har till och med börjat fundera på om hon är lebb. Och nej, jag är inte så liten och mjuk, jag har tekniken. De tjejer jag legat med innan har inte haft några problem att komma när vi haft sex.

Vad ska jag göra? Börjar tappa lusten för sex helt och hållet :("


Ja, vad säger man? Fortsätt tjata tycker jag. Och analsex en helkväll låter väl lockande, eller? Kanske lite öm i röven sen kanske men han hade ju tydligen liten kuk så det kan ju gå bra också. Mitt tips skulle väl vara, om jag nu ska vara ärlig, sluta tjata och sätt på henne riktigt en kväll och se till att hon kommer många gånger. Men bestäm innan att du ska få testa röven och sup ner henne lite också så att hon kan slappna av. Tycker absolut att du ska få testa iallafall. Sen om hon nu inte tycker om det så är det väl ok men testa ska man göra. Han testar säkert saker för hennes skull. Ge och ta heter det. Sen så är det ju ett plus att leva med någon som har samma sex syn så blir han missnöjd så är det ju bara att leta vidare. För vem fan vill leva i en relation där man är missnöjd med sexet?

Och frågan kom från familjeliv om någon vill läsa alla andra svar. Familjeliv.se

Kommentarer


Postat av: Tord Yvel

Äääh! Ta vibratorn och fråga om hon vill testa den i röven först då. Börja med fingrar osv. Och mycket glidmedel kan va bra. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin