Det är viktigt

Alltså hur kuken ser ut. Den behöver inte vara enorm eller så men den ska vara rak. Det finns inget fulare än en sned kuk eller en som är ojämn. Det finns ju till och med kukar som ser ut som koner och hur upphetsande är det då? Nä, jag har sett många i mina dagar och det är bara en som jag sett som är perfekt. Och den håller jag fast vid nu, aldrig att jag kommer byta kille igen. Då skulle jag bara byta ner mig. För en kuk ska man inte bara använda, den ska vara fin att titta på också. Och ja, ni ska också raka er men bara runt kuken. Hår på bröstet är ju bara sååååå sexigt.

Kommentarer


Postat av: Peter

haha vilken ball blogg!

2012-01-19 @ 02:13:08
URL: http://kjarsgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin