Ja, vad skulle man göra här?

"Hur blir det?? Har pendat mellan två killar ett tag och bestämt mig för att köra på det trygga, säkra... Men en sak oroar mig, den killen som jag har varit med nu ett halvår är väldigt välutrustad, grov. Sexet har ju onekligen varit gudomligt skönt pga detta. Nu ska jag alltså tillbaka till en liten kuk, kommer jag bli skogstokig eller anpassar fittan sig?? Det känns ju liksom så mycket mer när man blir ordentligt uppfylld av kuk..."

Läste precis denna texten på ett forum och känner att jag verkligen måste få skriva en kommentar. Alltså, varför ska hon behöva bli tokig. Om nu den bättre killen älskar henne så skulle det väl inte vara ett problem för honom att förstora kuken. Jag menar, tjejer fixar ju sina bröst för att behaga killarna så varför ska det inte vara det samma för en kille? Ett förhållande handlar väl om att ge och ta?
Bara en tanke som jag fick.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin