Hård träna sin son

Jag skulle vilja ge min son lite start i idrottslivet. Boxare eller något annat manligt vill jag att han ska bli. Här hemma hade vi mycket bråk om hur vi skulle träna honom. Jag ville ge honom tyngder runt ben och armar så att han redan tidigt skulle bygga muskler men min man ville att vi skulle få honom stor först så att han har något att bygga av. Nu är han snart tre och han ska snart börja på allvar, han ligger lite över på vikten vilket är bra om man tänker på våra mål men jag skulle vilja att han ser ut som killen här nedanför redan. Har jag för stora krav då? Är vi för sena med hans träning? Kan han fortfarande bli berömd?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin