Rida på ett stycke kött

Sitter och kollar runt på lite bloggar och ramlade in på en hästblogg. Det första jag tänker på när jag ser en häst är att jag vill äta den. Tänk vad jävla gott att mala ner hästen, steka en rund och fin biff och sedan lägga den mellan två brödskivor med annar smått och gott därimellan. Är det någon som har en gammal häst som snart ska avlidas? Jag förstår om det är någon som reagerar på detta inlägg men allvarligt, varför skulle man inte kunna äta häst om man kan äta ko? Varför säljs inte hästkött på affären till exempel? Och varför kan man äta gris men inte hund? Kött är väl ändå kött, whatever vilket djur det kommer ifrån.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin