Självisk Prins Daniel

Fy faan säger jag bara. Vem vill ha magsjuka? Jo hela idrottsgalan kanske eftersom de nu är så ledsna att inte Prins Daniel kom dit. Ingen tänker tydligen på smittan. Men ska vara hemma 48-72 timmar efter att man slutat spy mm. Men våran fina prins tänkte gå bara han hade mått lite, lite bättre. Han hade tydligen tänkt smitta alla, bara han hade fått gå och sluppit missa hela galan. Jävligt snällt. Jag hade iallafall varit förbannad om jag varit där och han dykt upp om han hade magsjuka. Inte hade jag blivit glad iallafall.


Kommentarer


Postat av: Lilla, fräcka kvinnan

Jag tror inte han hade gått om det inneburit smittorisk. Och, man kan säga en sak för att trösta "jag skulle gått om jag mått lite bättre" kan istället innebära detta: "Jag skulle gått om jag var frisk..." Got it?

2012-01-17 @ 09:45:32
URL: http://kvinnansliv.blogspot.com
Postat av: THIS IS SHIT

Men hallå! Klart som fan att det är själviskt. Han mådde inget bra och han skulle inte orka sitta där under hela galan men om han hade varit lite starkare så hade han fått gå. OCH då smittar man. Man ska vara symptom fri i 48-72 timmar, annars så smittar man. Det vet iallafall alla som är föräldrar.... Och mådde han nu så jävla dåligt under dagen så nog fan smittar man på kvällen...

2012-01-17 @ 18:31:20
URL: http://thisisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin