Varför ska barnen lida

Blir så jävla förbannad på alla föräldrar som inte kan ta hand om sina barn. Som är tex missbrukare eller sjuk på något annat sett. Som en alkoholist tex, ok om de vill supa sönder sitt liv. Men barnen då, om det nu finns några. Varför är det alltid barnen som ska behöva lida för att de har dåliga föräldrar. Det är den sjuka som mår bra för den skiter ju i allt men alla andra då? Barnen, anhöriga och alla som bryr sig. Till slut så bryr de sig ju inte längre i den vuxna utan bara i barnen och den anhöriga får alltid leva med ett dåligt samvete för att den inte kan mer och barnen kommer alltid känna sig mindre värda än tex spriten. Fan jag blir så jävla förbannad nu när jag skriver. Det kanske syns... Och jag saknar min lilla stumpa.


Kommentarer


Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Hej!

Önskar dig en bra dag. :)



Jag bloggar om min kamp om att överleva. Få se mina barn växa upp!



Kika gärna in mitt inlägg om Bloglovinbyte och Länkbyten. Har 500-800 läsare/dag. :) Tävlingar förekommer också.



KRAM

2012-01-12 @ 07:39:42
URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: english editing

Jaha, då är man sjuk då. Har sovit till nu men är ändå skit jävla trött. Har till och med ont i hela

Postat av: Lilla, fräcka kvinnan

Alltså, det är inte bara de omkring som mår dålogt. Även den som är i missbruket mår dåligt. Han/hon skiter inte i allt, han/hon orkar bara inte ta tag i det, och då får den personen också dåligt samvete och dövar detta med alkoholen till exempel.

2012-01-17 @ 09:47:58
URL: http://kvinnansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin