Den döda flugan

Jag är sämst på att städa och om jag fick välja skulle jag aldrig göra det. Och för 2-3 veckor sen dödade jag en fluga, den låg på golvet så jag trampade och gjorde mos av den jäveln. Och den där flugan har legat kvar där till idag då jag var tvungen att städa eftersom jag knappt kunde röra mig i min lilla lägenhet. Men iallafall, jag dammsög upp den. Även fast den är borta så känner jag varje gång jag går förbi där, att jag alltid "hoppar" förbi för att jag är så van att flugan ligger där. Helt sjukt att det blev en vana, istället för att pocka upp den direkt menar jag.. Ville bara berätta det. Happy ending!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin