Fuckme

Jag stör mig så jävla mycket på Foki, sötheten har blivit så enormt överdriven och hon pratar som en femåring. "Hallååååååå mina söööta läsale! Jag äl sååååå söt idag i mina nya losa stlumpbyxol!!" 
Hur gammal är hon egentligen, född 91 va? Alltså runt 20-21 år. Jag ryser när jag ser henne, speciellt på video när man hör hennes röst! Hon kan inte ens säga "R", det var väl förståligt när hon hade tandställning men nu är det bara konstigt. Visst, hon är söt! Eller hon var söt innon hon skulle överdriva allt med massa rosa rosetter och gulligull. Jag lovar, hon kommer säkert gifta sig i en rosa spetsgardin och styla håret med rosa glittrande iphone-skal. 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin