One night stand eller tråkigt förhållande?

Efter att jag hade skrivit det förra inlägget så började jag tänka på alla konstiga ställen jag har haft sex på och det slutade med att jag inte var så stolt över mig själv. Men vad är det roliga med att köra missionären i den gamla sängen som redan har tappat några plankor på undersidan för att den är så utsliten? Och om man nu ska ha sex så kan man ju göra det ordentligt tycker jag, med lite action! Eller är det bara jag som tycker det? Tänk dom som har varit tillsammans länge och inte vågar testa något nytt, dom måste ju tröttna på sex. Det slutar säkert med att man gör slut för att förhållandet saknar spänning. Därför att det mycket bättre att hitta en kille (helst någon som man aldrig pratat med och inte ens vet namnet på), då behöver man inte skämmas. Säg hur du vill ha det - se till att du får det - sen dumpa honom! Men använd skydd bara, annars kan det sluta illa. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin