Andra lider av din fulhet

Jag skulle aldrig gå ut utan att sminka mig, mardrömmen är ju att folk ska tro att man kommer direkt från en slitsam arbetsdag på slakteriet. Och vet vad det värsta är? Folk skulle inte ens tro att du kommer från slakterier, dom skulle tro att du precis har blivit slaktad och sedan återupplivats. Håller ni inte med? Det finns inga tjejer som är fina utan smink, med eller utan porer och pigmentfläckar. Och nu över till alla mystiska kläder folk har på sig! Vem i helvete drar på sig ett par mjukisbraller och sedan knallar ner på stan? Det är pinsamt att bara titta på dom patetiska småtjejerna som drar i sitt långa, slitna löshår och skuttar omkring som kaniner i sina stora byxor. Finns ingenting som är mer irritersamt än fula människor som tror att dom kan klä ut sig till vad som helst utan att folk reagerar. Det är vad jag tycker iallafall.


Kommentarer


Postat av: Anonym

Jag klär aldrig upp mig för att jag ska ner till stan, till affären, till skolan etc.. Jag är den jag är. Punkt på den saken. Vill jag använda mjukisbyxor den dagen så gör jag det, även om jag går på högskolan.

Och angående smink - det använder jag aldrig. 1. Jag blir fulare med smink och detta beror dels på mitt ena öga (är blind på ett) är deformerat och därför är ögonen olika stora. 2. Jag är allergisk.

2012-01-09 @ 12:26:32
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev det förgående...,

2012-01-09 @ 12:26:51
URL: http://kvinnansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin