Bögporr, en väldigt självisk handling.

Såg på en repris av Sex and the city för någon vecka sen och då tittade tjejerna på bögporr och myste. Åh, vad trevligt tänkte jag som genast kallade till en bögporrfilms kväll. Men oj, vad besviken jag blev. Eller, nej, rent ut sagt förbannad kanske. Snacka om själviska givare. Den stackars killen som blev påknullad, han fick bara stå och ta emot och dessutom så fick han tillfredställa sig själv. Runka sin egna kuk vill säga. Och då vill jag även berätta att det var ju inte bara en film som vi såg, det var samma stil på varje. Så sen kom ju då disskutionen upp. Är det så här? Har bögar inget ge och ta? Jag menar, är det bara en som får pumpa och den andra får lixom bara ta emot och göra det så skönt han kan själv? För är det så, så är jag lycklig över att inte vara homosexuell kille. Iallafall inte killen som bara kommer att få ont i röven och som dessutom inte får bli tillfredställd av sin partner.
Men det var bara en tanke.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin