Dagen problem

"Hej, jag är ihop med en kille som jag älskar väldigt mycket. Vi träffades för 1 år sedan, och vi har gått fort framåt...bor ihop, planerar framtid..barn, m.m....saken är den att jag har ju även träffat hans föräldrar och vi kommer bra överens. Jag och hans pappa kommer i själva verket FÖR bra överens. Vi har haft en affär i ett halvår...han är en underbar, mogen man...som min pojkvän fast äldre...de är så lika, men hans far har en större kuk och mer erfarenhet. Jag känner mig förvisso hemsk som har båda två..jag bedrar min pojkvän med hans far, och hans mor med hennes man. Jag förstör en hel familj men kan inte låta bli...mitt begär är för stort och omöjligt att mättas av bara en av dem.

Nu till det största problemet - jag är gravid...och jag vet inte vem som är far. Men jag vill behålla barnet oavsett vem som är pappa...tror ni min pojkvän kommer märka att barnet egentligen är hans halvbror? Och inte hans son?  Han och hans far är ju som sagt väldigt lika...och de delar väl DNA...så...ja...

Moraltanter undanbedes tack! Jag och min pojkvän har ganska öppna tankar om sexualitet och ger varandra frikort då och då ...han har aldrig sagt något om att knulla familjemedlemmar, såå...ja...tankar tack!"

Ja vad ska man säga? Någon som har några bra råd till den här stackars tjejen? Jag vill bara säga, You go girl! Som sagt de lär ju ha typ samma DNA så ingen lär ju behöva veta, eller? Och hon har ju tydligen fri kort ibland och vem säger att inte han redan knullar hennes mamma?
Ja, jag vet inte men är det någon som har ett kanon råd så kan ni ju skriva det.


Kommentarer


Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej

Jag heter Joanna och är 23 år men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är llika värda oavsett bakgrund.

Kör även en stor veckans blogg tävling nu där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så kolla gärna in min blogg:)

kram

Ps. du kanske tom vill göra ett bloglovin byte?:)

Ps. Finns flera tävlingar med fina priser också:)



2012-01-06 @ 19:34:08
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sania

Frikort har jag aldrig fattat! Ska man skratta eller gråta? Tragiskt, men med en nypa salt! x)

2012-01-06 @ 19:37:16
URL: http://sania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin