Fula bebisar

En sak som är lite roligt eller kanske mer tragiskt är ju alla dessa föräldrar som är så stolta över sina barn. Alltså, att föräldrarna är stolta är väl kanske inte så konstigt. Men det som jag reagerar på är ju de som får skit fula barn och inte verkar se det. För sanningen är ju att väldigt många barn är riktigt asfula. Visst att kanske föräldrarna är blinda men alla vi andra då? Man ser ju ofta på tex facebook föräldrar som lägger ut bilder på sina barn och på alla bilder blir det ju kommentarer som tex åhhhh, vad söt, vill ha vill ha, jag blir såååå avundjuk mm. Och sen så tittar man på kortet och ser en riktigt ful unge. En så ful unge att man själv skulle tycka att det var pinsamt om den kommit ut ur en själv. Men igen, föräldrar är tydligen blinda men varför måste alla ljuga? Varför måste alla säga åhh vilket fint barn när det uppenbarligen inte är det. Varför är man inte bara tyst eller försöker lyfta fram någon annan egenskap som tex fin body, häftig vang den ligger i. Eller något. Och sen att alla föräldrar förväntar sig att man ska tycka att ungen är fin, samma som att de tror att vi andra är intresserade av hur mycket den väger, hur den sover, när den skiter eller spyr. Vem fan bryr sig? Nä skärpning annars så kommer iallafall jag bryta med mina polare som får barn.


Kommentarer


Postat av: Bodypalace

-_-

2012-01-08 @ 11:47:22
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Anonym

Istället för att störa sig på bebisars fula (?) utseende kanske du borde börja tänka på ditt fula inre.

2012-01-08 @ 12:09:59
Postat av: tova [ en blogg utan pappa ♥]

hehe, nu har jag kollat på din blogg. fin. :D

kram! <3

2012-01-08 @ 12:18:43
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: THIS IS SHIT

Jag är nöjd med mitt inre utseende. Men det spelar ju ingen roll för det är det ju ingen som ser! Det är väl värre med en som är ful på utsidan.

2012-01-08 @ 14:06:23
URL: http://thisisshit.blogg.se/
Postat av: hallå alltså?

Fan va klockrent skrivet tjejen, jag hatar oxå fula ungar samt deras narcissistiska föräldrar!! Istället för att smöra och ljuga om att ungen är söt så kan väl folk tex börja reagera över alla dessa j-la barnvagnar som blockerar vägen överallt! ,) Riktigt ego och störande är alla nyblivna föräldrar-bär ungen i sele för fan, som normalt folk gör, orkar du inte bära ungen är du inte stark nog att skaffa barn, helt enkelt! :) Deras ungar hitan och ditan, förmåner på cafeer, restauranger etc..! Knip igen benen brudjävlar!!

2012-01-08 @ 20:51:50
Postat av: Hej

Har aldrig gillat bebisar... Vad är så kul med dem?! Varför har folk så stora barnvagnar?? Asså det är få som kan uppfostra dem.

2015-04-13 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin