Hemligheter

När vet man när man kan avslöja alla sina hemligheter och alla sina innersta tankar? Jag har under ganska lång tid skrivit på en bok men jag vet inte om jag någonsin kommer att våga ge ut den. Hur vet man när tiden är rätt? Nu är ju boken inte klar och det finns kanske inte ens någon som vill ge ut den men ändå. Under mitt liv så har jag nog hunnit leva tre liv tror jag. Mitt liv har varit en kamp enda sen jag var sex, och det är många år sen nu. Det konstiga är att det är de människor som gjort mig illa som jag är mest rädd för att lämna ut men jag är också rädd att jag kommer att såra många som jag älskar om de skulle få veta hur mitt liv sett ut. Åhh, nu blev allt ganska luddigt. Sen så är det ju så många idag som skriver böcker om sitt liv så jag vet inte ens om någon skulle vara intresserad av att läsa om mitt. Jag skriver mest för min egna skull, för att kunna samla mina tankar någonstans. Men ibland så känns det inte som att någon egentligen känner mig. Men vill jag det då? Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig heller. Så, hemligheter eller sanningen? Det är den stora frågan som rör sig i mitt huvud idag.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin