Jag vill ligga

Fan vad jobbigt att gubben jobbar borta varannan vecka. Jag vill ligga nu och just nu så går det inte. Ja, alltså det går inte om jag ska hålla mig trogen. Och det hade jag tänkt. Varför vill man alltid ligga när man inte kan? Tex när man har mens, ja då är man kåt hela tiden, efter att man fått barn, ja då vill man ju inget annat än att ligga de första veckorna men det går ju inte. Ja, det finns ju en massa exempel men jävligt tråkigt är det. Men oj oj, vad jag ska ha mycket sex nästa vecka. Typ hela tiden och åååh vad skönt det ska bli.


Kommentarer


Postat av: Mckan the hedgehog

Det är hemskt att bli kåt vid helt fel tillfällen när det inte finns någon man ska hålla på... Delar den hemska känslan med dig....

2012-04-20 @ 11:35:19
URL: http://backmanmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin