Kissie piss vs Bajsie bajs

Kissie, vilket jävla smeknamn. Jag tänkte också fixa ett men jag tar väl Bajsie bajs, det påminner ju lite om Kissie piss, eller? Vem vill ha ett smeknamn som påminner om kroppsvätskor? Ja inte jag iallafall. Men jag ska nog starta det här som en ny trend bland mina vänner. Ove ska få kallas Kräkie kräk och Malin kommer från och med nu hete Späsie späs. Någon som har några mer bra förslag? Och om ni tittar noga på bilden här nere så skulle jag hellre vilja kalla henne Muppie mupp. Och hennes mun ser ut som en uppsvälld vagina.
Men som sagt, det är bara en tanke.


Kommentarer


Postat av: tobys - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha!

2012-04-18 @ 08:46:41
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin