Konstiga sexuella läggningar

Det finns ju ganska mycket knäppt som folk tänder på, inte för att det är något fel om nu båda tänder på det men det måste ju vara skit jobbigt om en vill men inte den andra. Fick en förfrågan en gång av en kille som ville bli min silvermumie, och ja, jag undrade ju vad det var så jag googlade på det. Svaret var ju ganska konstigt. Vem tänder på att bli inlindad i silvertejp?
Sen så träffade jag en kille två gånger och på våran andra dejt så överraskade han mig med att klä av sig naken och be om att få in en dildo i sin röv. Ja, det blev ju ingen mer träff där inte.
Jag är väldigt öppen när det gäller sex och att testa nya saker men någonstans går ju min gräns också. Är det någon annan som varit ut för något konstigt så får ni gärna dela med er.  Alltid roligt att höra om andras konstiga läggningar eller upplevelser.
Läste också en gång om en kvinna som ville ha ett par trosor i sig medans hon hade sex och det skulle tydligen vara väldigt skönt men jag tänkte inte testa.


Kommentarer


Postat av: Anonym

Själv är jag homosexuell men gift med en man. Funkar kanon! Och ja, vi gör väl en hel del bdsm, cbt och så vidare.. Inget konstigt med det. ler

2012-01-09 @ 12:22:27
URL: http://kvinnansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin