Lördag

En dag som ska vara bra och man ska kunna ta det lugnt men inte jag. Fikar frukost nu och sen ska jag tok städa, klä barnen, ringa kompis till den äldsta, gå ut på äventyr, softa lite också, fixa med mat och fika, leka, diska, handla, byta blöjor, tvätta, möblera om, riva lite tapeter, kolla tapeter, mäta lite möbler, vattna blommor, natta barn, ja listan kan ju göras jävligt lång. Vilken tur att jag inte bara är snygg då. Jag är ju även en övermänniska. Inte konstigt kanske att jag skulle vilja ha en slav.
Men sen ikväll när barnen ligger så blir det ett bad med ett glas rött till. Sen sova för imorgon så drar det ju igång igen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin