Sida för pedofiler

Det tycker jag är toppen. Har hittat en sida där man lägger ut alla dömda pedofiler, län för län. Man kan även söka på folk. Det är väl skit bra. Antar att många tycker att det är fel men jag tycker iallafall att det är kanon. Jag vill veta vilka som bor runt mig och mina barn. Och de lägger som sagt ut folk som blivit dömda för det. Har man gjort ett sådant brott så har man inga rättigheter sen tycker jag. Hoppas att denna sida även kommer att lägga ut bilder på alla också. Tror att sidan är ganska ny så alla finns nog inte där än men det kommer nog om ingen stoppar sidan. Men jag håller på den och jag hoppas att fler än jag blir glad för att den finns.

Sidan heter. Stoppa pedofilerna.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin