Svar på tal - Inlägget om Ola Salo

Vad fan, ni (Pernilla och Nadja), jag är varken dum eller lat men jag förstog att någon annan dumjävel skulle ge mig svaret så jag slapp kolla upp det själv. Och jag hade ju rätt.




Och vad gör det att jag tycker att han är snygg då? Det finns miljoner killar i Sverige som ser bra ut men ska man hålla käften om det bara för att dom eventuellt har fru och barn? Men nästa gång ska jag lägga ut en bild på en asful kille som garanterat inte har någon fru eller några barn. Så vad tycker ni om det? Ska jag komma med falsk fakta nu eller? Och bara för att spara tid så tänker jag inte google fram fakta utan alltid fråga här på bloggen! Det är så praktiskt att ha idioter till läsare som tar reda på allt åt mig. Ni är så söt, puss och kram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin