Varför får tjejer inte bajsa?

Det  har jag tänkt på. Det är helt ok om en kille säger att han ska gå och krama en björn eller lägga en kabel men varför är det äckligt när vi tjejer gör det. Det kan ju inte komma som en överraskning att vi också bajsar. Och sen om vi nu bajsar så får det tycligen inte lukta. Nä, för vi bajsar ju bara hallon och parfym. Killarnas skit får lukta hur fan det vill men inte vårat. Vem kom på den här ideén? Jag bajsar iallafall när jag vill och känner jag för att berätta när eller hur det såg ut så gör jag det. Tjejer, det är inget att skämmas för. Det är helt naturligt. Så skit när ni vill så slipper ni få ont i magen och jag kan nästan lova att ingen kille skulle göra slut för att ni går på toa.


Kommentarer


Postat av: JustMakeItBeat - MATILDA ^

hahaha, that's right! :D

2012-01-09 @ 10:42:46
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Kom in och berätta vad du vill att jag ska skriva i min blogg.



Just nu handlar det om mitt liv, hur det är att leva med hjärtsvikt. Har precis fått en pacemaker inopererad så det skriver jag också om.



Fick en dotter i november, så det finns bilder på henne också såklart. Hon gjorde mitt liv värt att leva, hon får mig att kämpa.



Så, har du nå bra förslag på vad jag ska skriva om?



Kraam.

2012-01-09 @ 14:31:30
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: lalleh

Lust att lära dig lite mer om hur du kan tjäna pengar på ditt bloggande? Gå in på min blogg och läs mer! Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2012-01-09 @ 17:35:40
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin