Hatar och Älskar

Saker jag hatar!
 
1. När man på affären och har stoppat allt man ska ha i vagnen och sen kommer till kassan, kassörskan skannar in alla varor och sen frågar "Var det bra så/Var det något mer?".
Man baaaaah : Eeeeh, nej.. Jag skulle ha fyra x-pack med bindor också, dom största som finns. Kan du hämta det åt mig för jag stoppade aldrig det i vagnen trots att det bara rinner mellan benen.."  
 
2. Jag hatar när folk säger godmorgon.. Hur ska någon kunna veta hur min morgon har varit eller kommer bli? Jag kanske blir påkörd påväg till jobbet, eller om jag nu tar mig hela vägen till jobbet utan att bli påkörd och chefen ger mig sparken - GOD JÄVLA MORGON, VA?
 
3. När man kommer hem till någon som har hund och det första dom säger är "Han bits inte", nej men jag kanske gör. Så ta för i helvete bort hunden från mig. 
 
4. Eller när man är på en resturang och äter, och så kommer servitrisen och frågar hur det smakar.. SERVERA INTE MATEN OM DU INTE ENS SJÄLV VET HUR DET SMAKAR!
 
Saker jag älskar!
 
1. Är det någon som har sett den värdelösa serien Trekronor? Jag älskar att det slutar med att alla sprängs i luften.
 
2. Jag älskar att säga "Hejdå" efter ett samtal.
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin