Töja anus?

Undra om anuset blir väldigt slappt när man blir äldre? Tänk hur många gånger man bajsar till exempel, och bögar och tjejer som gillar hårda saker i baken. Kan det inte hända att det blir så slappt att det blir svårt att hålla sig när man blir nödig? Man vill ju inte bajsa på sig direkt. Mycket analsex måste ju verklig göra susen för att töja ringen och öka chansen till explosiva bajssprut. Det är någonting jag har funderar mycket på, så om det är någon som vet så får ni gärna kommentare och ge mig lite tips om hur jag ska hålla det tätt och minska risken för förslappning. 
Ska jag sluta bajsa eller helt enkelt avstå från analsex fast jag tycker så mycket om det?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogglista.se Personligt Reggad på Commo.se bloglovin